Contenitore di imballaggio metallicu

I cuntenituri di imballaggio di metalli si riferiscenu à cuntenituri di imballaggio di pareti sottili fatti di fogli di metallo.Hè largamente utilizatu in imballaggi alimentari, imballaggi farmaceutici, imballaggi di necessità di ogni ghjornu, imballaggi di strumentazione, imballaggi di prudutti industriali, imballaggi d'arme è cusì.Trà elli, a quantità aduprata per l'imballaggio di l'alimentariu hè a più grande.
Per via di e so caratteristiche materiali, l'imballu di metallu hà una resistenza di compressione megliu cà l'imballaggio generale, chì hè cunvenutu per u trasportu è ùn hè micca faciule per esse dannatu.Trà i cuntenituri di imballaggi di metalli, i cuntenituri di stagno sò favuriti da i clienti per via di a so forte resistenza à l'ossidazione, diversi stili è stampa squisita.
Sicondu statistiche, u mutivu per chì i cuntenituri di imballaggi di metalli sò largamente usati hè chì anu parechji vantaghji unichi:
① Bone proprietà meccaniche.In cunfrontu cù l'altri cuntenituri di imballaggio, cum'è i cuntenituri di plastica, di vetru è di carta, i cuntenituri di metalli anu una forza alta, una bona rigidità è ùn sò micca faciuli di rompe.Ùn solu pò esse usatu per i picculi imballaggi di vendita, ma ancu u cuntainer principale per i grandi imballaggi di trasportu.
②Eccellenti proprietà di barriera.A lamina di metallu hà proprietà di barriera eccellenti cà qualsiasi altru materiale, proprietà di barriera di gas, resistenza à l'umidità, proprietà di ombrezza di luce è proprietà di ritenzione di fragranza.Inoltre, u sealing hè affidatu, chì pò prutegge in modu affidabile u pruduttu.
③Facile da realizà a produzzione automatica.I cuntenituri metallici anu una longa storia di pruduzzione, tecnulugia matura è un settore cumpletu di l'equipaggiu di produzzione, alta efficienza di produzzione, è ponu risponde à i bisogni di imballaggio di diversi prudutti.
④ Bellu decoratu.U materiale metallicu hà una bona prestazione di stampa;u mudellu è a marca sò brillanti è belli, è u cuntainer di imballaggio preparatu hè attraente è hè un imballaggio di vendita eccellente.
⑤ Diverse forme.I cuntenituri metallichi ponu esse fatti in diverse forme secondu e diverse esigenze, cum'è tondi, ovali, quadrati, ferru di cavallu, trapeziu, etc., chì ùn solu risponde à i bisogni di imballaggio di diversi prudutti, ma rende ancu i cuntenituri di imballaggio più variati è prumove a vendita. .


Tempu di post: Jul-19-2022